29 de gen. 2012

Cartellista de la pista

Fa vint-i-sis anys que faig el cartell del Campi Qui Jugui, el Saló de la Infància de Manresa. Amb el temps, aquest cartell ha acabat essent, 1, l'única cosa que dibuixo al llarg de l'any per a un públic infantil; 2, l'única cosa que dibuixo en l'àmbit del lloc on visc, Manresa, i 3, l'única cosa, pràcticament, que dibuixo fora de l'àmbit de la historieta. Que ja és curiós. Una mica curiós, si més no.


Cada any el Saló té un eix diferent, gira al voltant d'un tema que el cartell ha de reflectir. En aquest cas van ser els oficis. Arrel d'això, vaig presentar aquest altre esbós, basat en un fragment del retaule de Sant Marc, patró dels sabaters, que és a la Seu. La Seu de Manresa, naturalment.


(El cartel del Campi qui Jugui es, prácticamente, el único trabajo que hago ya para público infantil, en el ámbito de mi ciudad y fuera de lo que es la historieta. Cada año se basa en un tema distinto: éste, en los oficios. Aparte del cartel que finalmente se utilizó, presenté también un boceto basado en un fragmento del retablo de Sant Marc, en la Seu de Manresa. Mi idea, que no fructificó, era que los niños añadieran, junto a los Gormiti o a los Pokemon, a Sant Marc como a uno de sus personajes favoritos...)

3 comentaris:

Franchu ha dit...

BESTIAL!!!

M'encanta el cartell d'aquest any amb tot de profesions per a les diferents lletres, és molt bó!

Ets un auténtic crack! Jo sóc molt de còmic, però veient ilustracions com aquestes també m'agradaria veure més ilustracions teves, m'encanta aquest estil.

una abraçadota ben forta!

Manel Fontdevila ha dit...

La veritat és que no tinc gaire material d'aquesta mena, però vaja, suposo que el que tinc anirà sortint, sí...

Gràcies!

Franchu ha dit...

DOncs genial!