24 de gen. 2012

Love is in the air


Una de les darreres coses que he fet és aquest llibret per la gent de Badabum, Aviador.




S'inclou a la col·lecció Relats d'acordió i, entre d'altres alegríes experimentals, em va permetre treballar una altra vegada amb el Pep Brocal, com fa tants anys que no ho fèiem, i comprovar que encara és un gran plaer. Augmentat.

El tema del llibret, i em temo que de tota la col·lecció, és l'amor. No crec que hi hagi, ara mateix, una altra editorial en tot el món on es respiri l'amor com a cals Badabum. Amor al producte, però també amor del de tota la vida; amor-amor-amor-amor. S'encomana.




(He hecho este librito, Aviador, para la gente de Badabum: Pep Brocal, Blanca Hernández, Laura Miyashiro. El tema, aquí, es el amor, con mayúscula. Somos todos gente enamorada. No tenemos el más mínimo sentido práctico de la existencia. Y claro, luego pasa lo que pasa. Pero está bien.)

4 comentaris:

tirafrutas ha dit...

Doncs haurem de fer-l'hi una ullada. Sobretot perquè a més tinc perduda la pista a en Pep Brocal, m'atreviria a dir des del suplement Badabum Bim Vang! Que saps a on els puc trobar a BCN? Catalònia?

Iñaki ha dit...

Els relats d'acordió, llibres mutants...és cert que el que fan respira dedicació, artesania. Sentir al Pep Brocal parlar del que fan també et transmet aquestes sensacions.

Al lateral de la seva web http://www.badabum.org/ tenen un llistat de llocs on els pots trobar.

tirafrutas ha dit...

Mil gràcies!

Manel Fontdevila ha dit...

Se m'han adelantat, però sí, clicant l'enllaç, a la columna de la dreta.

I com diu l'Iñaki, val la pena explorar la resta del catàleg...